Coraz większe znaczenie treści na stronach internetowych w marketingu internetowym…

Już kilka lat temu, gdy zaczynałem przygodę z pozycjonowaniem organicznym – jako naczelne słowo/filizofia brzmiało „content is king”. Jednak Ci którzy stosowali metodę black hat, nie bardzo musieli się tym przejmować. Wystarczyło naparzać w witryne linkami z odpowiednim anchorem i gotowe. Od pewnego czasu zmiany algorytmu google, wymuszają inną strategie i konieczność całkiem innych posunieć.

Osobiście mogę potwierdzić ze wzmocnił się efekt poprawnej treści na stronach internetowych, czym to jest spowodowane ? Głównie samym faktem konieczności aby robot coś nam zaindeksował — treść na stronie = strona aktualizowana/+.

Oczywiście nikt tutaj nie wyklucza dalszego użycia swoich technik w celu osiągnięcia pozycji w google, jednak jest to trudniejsze i niestety coraz bardziej zawodzi – zwierzątka google panda/pingwin potrafą po pewnym czasie taką witryne przemielić. Dodatkowo skoro już rozpisałem się na temat działań na stronie, dodam najistotniejszym elementem podczas dodawania treści jest ich unikalność. Nie kopiujmy materiałów z sieci – jeśli google to wychwyci również oberwiemy.

Dodaj komentarz